טיול לארצות הברית

מתכננים טיול לארצות הברית?

ארצות הברית היא אחד היעדים הכי פופולריים בקרב ישראלים ובכלל בקרב תיירים מכל העולם. מגוון האטרקציות הרב וגודל המדינה המדהימה הזו קורצים להרבה מאוד טיילים ומהגרים שרוצים לבוא ולקחת טעימה קטנה מהחלום האמריקאי.

לטייל בין נופים מדהימים

ארצות הברית היא המדינה השלישית בגודלה בעולם וככזו היא טומנת בחובה מגוון אינסופי של מראות. טבע פראי, מיני בעלי חיים מיוחדים, אטרקציות תיירותיות. טיול לארצות הברית עשוי להיות החוויה המגוונת ביותר שתחוו. התחילו במדבריות ענק, עברו לחופי ים שטופי שמש, הרים וקניונים מרשימים, וקנחו בטיולים בערים מדהימות כמו ניו יורק ולאס וגאס.
מערכת תחבורה מתקדמת

מערכת התחבורה הפנימית בארצות הברית היא ממתקדמות בעולם. בכדי לקשר בין מיליוני האנשים המתגוררים במדינות השונות ברחבי המדינה הוקמה רשת תחבורה מסועפת הכוללת טיסות פנים, אוטובוסים ורכבות. בארצות הברית נמלי תעופה רבים, כאשר 13 נחשבים כנמלים בינלאומיים המאפשרים כניסת זרים. הנסיעה ברכבת איטית יותר אך מזמנת לנוסע נופים מרהיבים לאורך הדרך. הנסיעה באוטובוס היא הפחות מומלצת מבין השלושה משום הזמן והמרחק הגדולים, אך היא הזולה ביותר.

 

טיול לארצות הברית

חולמים על טיול מחוף לחוף ברחבי ארצות הברית?

לא סתם נקראת ארצות הברית ארץ האפשרויות הבלתי נגמרות. הכל מהכל יש בה ואפשר להצליח בה בגדול, אם רק מתמידים ומעזים. בוודאי המחשבה על מעבר לארץ זרה וגדולה מלווה במעט חשש וחוסר ידיעה. אנחנו פה בשביל להקל עליכם בעשיית הצעד הראשון לקראת עבודה ומימוש טיול לארצות הברית שלא יישכח לעולם.