ויזה לארצות הברית – איך להשיג?

צריכים ויזה לארצות הברית? כך תשיגו אותה:

נוסעים לעבוד, ללמוד או סתם לטייל בארה"ב? סביר להניח שגם אתם לא תוכלו להתחמק ותיאלצו לברר את כל הפרטים לגבי קבלת ויזה לארצות הברית. עם מה מתחילים, איפה משיגים את הטפסים, איך מספקים תמונה על פי כל הדרישות, איך עוברים את הראיון בשגרירות ואפילו איך בדיוק מוצאים עבודה, כל המידע אצלינו באתר.

איך להשיג ויזה לארה"ב

כל מי שאין לו אזרחות אמריקאית ומעוניין להכנס לגבולותיה של ארה"ב, ולא משנה לאיזה צורך, מחוייב בהוצאת ויזה ארצות הברית. הויזה היא גם אישור הכניסה שלכם וגם סוג של עירבון כלפי ארה"ב שאתם מתכננים נסיעה לתקופה מוגבלת ולא מתכוונים להשתכן בה לנצח ללא אישורי הגירה מתאימים.

 

קבלת ויזה לארצות הברית ב-5 שלבים פשוטים

1. טפסים למילוי פרטים אישיים ומטרת נסיעה – את הטפסים אותם צריך למלא בקפידה עבור השגרירות מורידים באינטרנט. הטפסים כמובן לא בעברית אלא באנגלית וייתכן שתצטרכו להעזר בדובר אנגלית כדי להבין כל משפט כראוי ולא לפספס שום פרט. תמיד כדאי לשבת עם מישהו שכבר מילא את אותם הטפסים בעבר לייעוץ נוסף.

2. שכירים – קבלת ויזה לארצות הברית תהיה כרוכה באישור מטעם המעסיק שלכם לגבי המועד בו התחייבתם לשוב למקום עבודתכם, אליו תצרפו העתקים של 3 תלושי משכורת אחרונים.

עצמאים – בנוסף לטפסים הרגילים שכולם ממלאים תצטרכו לדאוג לאישורים עבור העסק שלכם; רישיון עסק, תדפיסים מחשבון הבנק העסקי, העתקים של הוצאות והכנסות של העסק וכיוצא באלה.

סטודנטים – לצורך העניין תמציאו בין היתר אישור קבלה ללימודים ואישור על כך שאתם סטודנטים, עלות שכר הלימוד שלכם והעתק של תעודת הסטודנט.

3. כל ויזה עולה גם כסף – כל הסיפור הזה יצריך מכם גם לפתוח קצת את הארנק ולהציב סכום מסויים עבור תשלום אגרה, תשלום עבור הראיון שתחוייבו לעבור בשגרירות ארה"ב וגם את סכום משלוח הויזה אליכם הביתה.

4. תמונת פספורט מיוחדת – על מנת להשלים את כל התהליך למען קבלת הויזה, תיאלצו לצרף גם תמונת פספורט שלכם. עם זאת, לא תוכלו להשתמש בתמונה הרגילה שיש לכם בארנק כבר כמה שנים טובות מאחר והיא צריכה להיות בגודל מסויים מאוד ויש לצלם אותה במקום שמנוסה בצילומי תמונות פספורט לצורכי ויזה בלבד.

5. ראיון בשגרירות ארה"ב – אם מילאתם את כל הטפסים בדיוק כמו שצריך והייתם כנים לגבי מטרת הנסיעה שלכם, לא צריכה להיות לכם כל בעיה לעבור את הראיון. מועד הראיון יקבע מראש ויימסר לכם על ידי השגרירות.